reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Pivarči

Martin Pivarči

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladík/študent, obvykle zamyslený, Škrabo - strun, blano - bijca. Ak raz budem veľký, tak to už nebudem ja. Zoznam autorových rubrík:  v BlaveNelogicSúkromnéNezaradené

reklama

Nelogic

Macko Uško na 12 je Medveď senior...

Martin Pivarči

Macko Uško na 12 je Medveď senior...

Niekto si ide pozrieť Kráľa do Bratislavy keď k nám niektorý s modrou krvou zavíta. Niekomu stačí vidieť ho na obrazovke. Ja som mal tú česť stretnúť ho osobne.

  • 10. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 352x
  • 0
Medveďku daj labku, pôjdeme na svadbu...napríklad aj do Martina

Martin Pivarči

Medveďku daj labku, pôjdeme na svadbu...napríklad aj do Martina

Je ťažko uveriť že v dnešnej dobe, kedy si môžete nájsť pomaly čokoľvek o komkoľvek a už aj kedykoľvek a kdekoľvek, že práve v týchto časoch sa dejú také veci akou bol incident medvedice v Martine. Zjavný nesúvis smrti šelmy a internetu je zrejmý, ale práve preto som to tak napísal. Dve rozdielne veci a predsa podľa mňa majú niečo spoločné. Nevedomosť.

  • 9. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 098x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu